Simon says

Här sitter jag i mitt hus, är hemma från skolan idag! Hade ändå inget där att göra eftersom alex är utomlands och vi har PA hela dagen.
Vet dock inte vad jag ska göra idag.. dega.. Hehe. Kanske ska ta tag i att försöka få iväg mina gamla, gamla, gamla kläder som är nere i källaren. På blocket typ. Mamma tjatar ju om det lite då och då. Fast kanske ska vänta tills hon kommer hem så får hon hjälpa till, hehe.
Just det, kanske ska fota mina inköp från Uppsala också. Någon kanske är intresserad- någon? Inte? Hehe, jorå.

Det ska jag ta tag i. Sedan ska jag hämta mamma från jobbet vid 2, fan vad långt det är dit då känns det som.
Baby goodbye, baby farwell!








Lily Allen - Never gonna happen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback