Snygg i vårfräscha ränder!

Tisdag.. 17 mars. Solen har varit på himlen idag och det börjar smälta ute. Åtminstone på vägarna, hehe. Kom igen, låt det gå undan nu!

17 mars, det betyder.. inte så jäkla mycket faktiskt. 2 månader kvar till Norges nationaldag, om man nu är norsk. Annars vill jag bara att det ska bli 10 juni, det går för långsamt när man tänker på det så mycket. Måste sluta upp!

Imorse vaknade jag och ville allt annat än kliva upp. Sov ungefär 4 timmar inatt, så var ruskigt trött. Trodde jag skulle ge upp efter mattelektionen, men det gjorde jag inte. Väldigt stolt över mig själv, dagar som dessa!
Drog i alla fall på mig min nya schyssta, slappa tröja från weekday. Fräscha färger, för att på nåt sätt vara ett vårtecken!
Svarta cheap monday jeans till det, vita conversen så var den sköna outfiten fulländad!






Oh mama, that's h-o-t!

På tal om skön outfit. På skvadern i alla fall, så verkar det vara nå jäkla påhitt att ha klackar på skolan. Hur orkar man gå i klackar en hel dag? Ettorna vettu- ska vara så snygg så ojoj. Häften vore nog, hehe!

Nu ska jag sortera lite bilder på datorn, börjar bli lite rörigt.
Återkommer senare med ett meddelande.
Kolla in!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback