So so what, i'm still a sveinstein

Nu är jag snart färdig med mitt taaaaaaaaaal!!!!!!!!!!! TJOHO!
Gud vad underbart enormt skönt det känns. Yes.

Ska be Patriks fruga, svenska läraren, att läsa igenom det. För säkerhets skull. Hehe.
Matten, hur gick det med den då? Kanske ni tänkte nu. Jo, det har också gått bra. Patrik var här och hjälpte till, och han kunde ju allt som rinnande vatten. Vi hann inte riktigt klart, för dom skulle på tårtkalas. Men jag ska åka till dom vid 4 och då ska vi göra klart. Finito.
Jag kommer kanske klara matte c provet ändå, och nationella prov-talet i svenska b.

Jag kanske kommer lyckas i denna värld?
Hehe eller jo det är klart, det visste jag ju sedan innan.


Kommentarer
Postat av: Syster

inte för att vara petnoga men det heter svensk lärare, inte svenska lärare =P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback