Det fixar sig alltid

Jag har betalat egypten-resan idag. Skönt att ha det undanstökat!!

Vad gör jag nu?
Jo jag har kommit hem från mormor och morfar för en stund sedan, jag och mamma. Pappa är kvar, eftersom han är en av arbetarna. De håller nämligen på att göra om köket, och det tar sig bra måste jag säga!
Fick även pengar av mormor som de hade över sedan sin resa. De hade växlat sin euro till egyptiska pund bara för min skull- jättesnällt! Blir så rörd av lilla mormor. Och morfar!

Sitter ni mest och inväntar ballar av stål, som jag nämnde i tidigare inlägg. Sedan ska familjen min smaka kaktus-citron sorbet. Som hampus sa skulle vara så gudomligt god. Men nu såg jag att johanna hade en annan åsikt- detta kan alltså sluta hur som helst.

Aa vi ses kompizar.
Imorgon.

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag tycker att den glassen är jätte god ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback