VECKANS NO-NO

Veckans fashion no-no:
det som tar hem priset är ju definitivt Gina tricots harembyxa. Dom är ju fruktansvärt fula, enligt min mening. Jag kan tycka att  harembyxor kan  vara ganska okej, slappt och skönt liksom till rätt ögonblick. Men dom har verkligen misslyckats.
Det som jag tycker de kunnat gjort bättre är ju att det åtsittande partiet kunde varit mycket, mycket mindre, istället för att vara en halvmeter så hade det räckt med en 10cm mudd. Nu ser det mest ut som en kjol och ett par leggins under.. eller nått liknande.

Gah. Går inte hem i fashionhouse of Sundsvall.


Kommentarer
Postat av: Pappsen

Håller med dej fullständigt...

2009-03-26 @ 05:54:47
Postat av: Mamma

Håller också med

2009-03-26 @ 07:06:29
Postat av: Snuff

Ja, så sjukt fula!

Postat av: annica

haha min sambo tyckte det såg ut som om man vänt uppochner på en tröja o stoppat benen i ärmarna!! Är benägen att hålla med...Men Ginas byxdress tar nog priset! Höll på att garva ihjäl mig när min kompis provade den! Fnissar fortfarande åt synen trots att det var 2 veckor sedan nu hihi

2009-03-27 @ 19:46:39
URL: http://www.trollhelga.blogspot.com
Postat av: Marie

Tycker faktiskt att de är apfula oavsett längd på benen. Men jag VILL HAAAA jackan!!!

2009-03-29 @ 16:18:45
URL: http://marielindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback