Vi drar till...

Har nu kommit hem från jobbet, att man alltid blir så tom i huvudet efter jobbet? Helt slut, även om jag bara jobbade fyra timmar. Fast har ju iofs jobbat 5 dagar på rad så det är nog inte så konstigt.

Imorgon startar dagen med en mattelektion, tjoho. Måste verkligen jobba matte nu, snart prov ju.. jag måste ju lyckas få ett g åtminstone. Kom igen Gud, hjälp till lite nu.
Så för att ladda inför matten ska jag hänga i soffan och kanske äta upp min ben & jerry. Ingen dum idé thessan!


AAHH höll på att glömma för sjutton!
JAG OCH CARRO DRAR TILL EGYPT! På riktigt. Den 1 maj till den 8 maj. Kommer precis hem till mormors 65års-kalas, hoppas jag.
Nämen det kommer bli superskönt, carro och jag liksom. Awesome.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback