You got to give it to me, uppsala

Har jag sagt att jag och mamma ska åka till min syster i Uppsala imorgon? It may have slipped my mind.
Det ska vi i alla fall, och det ska bli väldigt roligt. Både att träffa syrran och att komma iväg + att jag älskar att åka tåg! Få sitta där med lurarna och mysa ihop sig på sitt säte, hehe. Toppen tycker jag.
Så ska börja packa ikväll, eftersom jag går i skolan innan vi åker imorgon så måste det bli klart innan kvällen är över. Har gjort en packlista så det går nog ganska snabbt!

Har faktiskt pluggat lite matte idag, och gjort två uppgifter till kultur- och konstanalys! Vad är det med mig?
Nåja, ska åka och hämta pappa alldeles strax. SO LONG!


Thank you for those special moments
You will always be here, in my mind
And did you know you changed my life?
I'm thankful for that time
I'm thankful for that time
I'm thankful for that time

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback