bikerace

Det är ett mirakel!
Jag cyklade nästan 2 mil igår, då jag inte cyklat på 2 år, och jag har ingen värk idag!! Bara ont i rumpan, men det hade jag redan igår. Känns som att skinkorna är två stor blåmärken.
Ska tillägga att vi cyklade runt som terrorister med hjälm. Vilken terrorist har hjälm kan man ju då fråga sig, hehe.

Kul också att det var jag som tipsade Josefin Craaford om att boratdräkten heter manakini. Nu säger dom rätt i tv, skönt. Slipper man höra "boratbikini" och liknande. MANAKINI ska det vara!

Idag är det fredag, och jag ska jobba ikväll och sedan hela helgen. Känns jobbigt, har inte jobbat på så länge nu. Well well.







Aahh durka durka durka!

Kommentarer
Postat av: elin

hahahah, åh va rolig du såg ut thezzie ;D

Postat av: viktoria

aahahah. herregud vad rolig du såg ut!!

2009-05-15 @ 20:24:08
Postat av: Marie

Fan va het du är!!!

2009-05-15 @ 20:26:57
URL: http://sagolikahem.blogspot.com
Postat av: Paulina

Jag hade inte heller någon träningsvärk!! Men som sagt, ändan känns ju som ett blåmärke.. Jävla sadeln var ju för hög, det kändes efter två mil kan jag lova!



Du var sjukt snygg på klassikern..



Ses på måndag!

2009-05-15 @ 21:45:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback