JA JIPPIE HEELSEN!

Idag hade tydligen postgubben varit och plingat på dörren, för att lämna över ett stort och fint paket. Till mig!!

Så när jag kom hem ligger det på sängen, och bara väntar på att öppnas.



Kanske inte överdrivet spännande eftersom jag visste vad det var.. men lite excited var man ju hehe..

Först öppnar jag ena kartongen och där ligger ett par snygga heels, tada:


Glömde tyvärr att visa upp den snygga detaljen som är på utsidan skon, det är en dragkedja som förhöjer hela skon!

Sedan öppnades kartongen till de sötare heelsen:



Tjoho. Älskar dom! Det var dom jag såg från första början, och det är dom som är här för att stanna. Dessa kommer bäras på studenten, av en stolt ägarinna.

Klänningen är också bestämd. Men det ska icke avslöjas om vilken det är. Är ju bara 11 dagar kvar, så ni kan nog hålla ut!

This particular face I've found.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback