Mösspåtagning

Fan vad klantig jag är! Tog med mig kameran idag, eftersom det skulle vara mösspåtagning! När första kortet skulle knmäppas märkte jag min klantighet... .. .. .. Hade glömt minneskortet i datorn hemma! AH!

Less man blev dårååå.

Men som tur var så var det andra i klassen som tog kort, hoppas de kommer upp på fejjan, inom kort. Fast bara snygga bilder förstås!

Åt lite helium idag också, mahahaa det är ju alltid lika roligt! Jag, Alex och Sophie lekte där ett tag, sedan samlades det en klunga som också ville vara med att leka. Tänk att alla blir som barn när det handlar om ballonger.


Mösspåtagningen var iaf b r a, man var pepp där ett tag, av tanken på att vi ska ta studenten om två veckor!! Det är helt helt helt sjukt. Så ikväll är det fest på stads, ska ha förpepp med min älsklingar hos denver. Blir toppen det, korka upp en vinare och några cider och slå på scatman's world.
ES3 vettu, mycket internt där emellan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback