Vad är väl en bal på slottet? Eller kanske.. berget.

Nu börjar det närma sig, BALEN! Den hålls ju ikväll uppe på södra berget. Kommer bli så himla roligt!! Och jag är nöjd med både hår och klänning, och sminkning som jag faktiskt knåade ihop själv. Hehe..

God mat, bra umgänge och mycket dans ska det bjudas på! Och två grinande fötter kan jag nog också räkna med, men det får vara så. Ska man vara fin så ja.. får man ju lida pin.

Hotell Södra Berget

Där uppe på berget ska jag spendera kvällen, i en fin och stor lokal med massa lyckliga studenter!
Mmh, längtar. Lär få ta min fördrink här hemma, eftersom mina vänner inte är klara än på ett tag?


Undra om man hade blivit prom-queen om det tilldelades? Nerå, så självgod är jag inte!
Men tack för det fina vädret i alla fall, underbart!
Och tack Johanna för uppsättningen! Mycket tacksam!!

Kommentarer
Postat av: elinnn

lägg upp bild så man får se hur du såg ut :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback