Vi är på gång, vi är laddaddehehhe

13 skoldagar kvar till studenten. Det är overkligt fortfarande. Wow alltså.
Innan dess har jag åtminstone 2 matteprov kvar att göra, kanske ett tredje eftersom det känns som att jag kommer kugga på ena så jag får göra om det. Hehe vore ju fint det..
Ska också trycka väskorna, så vi får det ur världen någongång, hehe.. no fence..

Roligt att man jobba de idag i det fina vädret. Hade varit ett bra tillfälle till att bättra på brännan måste jag säga! Fixade det på mitt eget lilla vis istället.

2 veckor, AHHH det är ingenting! MINA KLASSKOMPISAR!! Vi kanske aldrig ses igen!! Märklig tanke.

Ska sätta mig och titta lite på matten, imorgon får jag göra grovjobbet..
-__-
Haha minns ni den gubben? Typiskt lunar kan jag tycka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback